Sławoborze, 24 stycznia 2007r.
RG-0063/2/07
Protokół Nr 2/07
z kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
w Sławoborzu.
W dniu 23 stycznia br. Komisja Rewizyjna przeprowadziła kontrolę wydatków
urzędu gminy za IV kwartał 2006 roku. Podczas kontroli nie stwierdzono znacznych
uchybień i nieprawidłowości. Uwagi jakie nasunęły się w trakcie kontroli nie mają wpływu
na realizację budżetu, a jedynie świadczą o przeoczeniu pracowników odpowiedzialnych
za gospodarkę finansową.
Uwagi dotyczą:
1 / braku opisu na rachunkach miejsca przeznaczenia zakupionych materiały oraz artykułów,
2/ braku protokołów zdawczo - odbiorczych składników majątkowych, będących na stanie
świetlic gminnych,
3/ braku książek obiektów na poszczególne mienie, stanowiące własność gminy,
4/ podziału obowiązków z zakresu kultury na kilku pracowników urzędu.
W n i o s k i:
W celu wyeliminowania nieprawidłowości i usprawnienia pracy Urzędu Gminy
niezbędne jest podjęcie następujących działań, poprzez:
1. Dokładne ewidencjonowanie dokumentacji księgowej.
2. Przekazywanie protokołem składników majątkowych gminy.
3. Prawidłowe prowadzenie gospodarki materiałowej w: świetlicach wiejskich, jednostkach
ochotniczych straży pożarnych, obiektach sportowych i innych.
4. Powierzenie obowiązków z zakresu kultury, w tym działalności świetlic wiejskich
jednemu pracownikowi urzędu gminy.
5. Przystąpienie do sporządzenia książek obiektów gminnych.
Na tym protokół zakończono.
1. Leon Książek Przewodniczący Komisji
2. Marek Kuźma Członek Komisji
3. Jerzy Gajewski Członek Komisji
Sławoborze , 29 stycznia 2007r.