UCHWAŁA NR III/9/2006
RADY GMINY W SŁAWOBORZU
z dnia 13 grudnia 2006 roku
w sprawie wzorów formularzy podatkowych
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591 oraz zm. 2002r. Nr23, poz. 220, Nr62 poz.558, Nr 113 poz.984, Nr214, poz.1806 z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568, Nr153, poz.1271, z 2004r. Nr116, poz.1203, Nr 214, poz.1806, z 2005r Nr 172, poz.1441, z 2006r. Nr17, poz.128, Nr 175, poz.1457, Nr102, poz.1055, Nr 181, poz.1337) oraz art.6 ust.13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych[i] (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 121 poz.844), art. 6a ust.11 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr136 poz.969 i Nr191, poz.1412) art.6 ust.9 ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz.1682), Rada Gminy uchwala,
co następuje:
§ 1 Ustala się następujące wzory formularzy podatkowych:
1.Deklaracja na podatek od nieruchomości (DN – 1), stanowiąca załącznik Nr1,
2.Informacja w sprawie podatku od nieruchomości (IN – 1), stanowiąca załącznik Nr 2,
3.Deklaracja na podatek rolny (DR – 1), stanowiąca załącznik Nr 3,
4.Informacja w sprawie podatku rolnego (IR – 1), stanowiąca załącznik Nr4,
5.Deklaracja na podatek leśny (DL – 1), stanowiąca załącznik Nr5,
6.Informacja w sprawie podatku leśnego (IL – 1), stanowiąca załącznik Nr 6,
do niniejszej uchwały.
§ 2 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3 Traci moc uchwała NrXXI/129/2004 Rady Gminy Sławoborze z dnia 9 grudnia 2002r.
w sprawie formularzy podatkowych.
§ 4 Uchwała wchodzi w życie po 14 dniach od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województw Zachodniopomorskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007r.
[i] Niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich: 1) dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999).Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne; tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 1 do Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006r. |
DN – 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich: 1) dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999).Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne; tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 121, poz. 844).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową. Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
| ||||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
| ||||||||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze
Adres URZĄD GMINY W SLAWOBORZU, ul.KOLEJOWA 8, 78-314 SŁAWOBORZE |
| |||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
| ||||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
| ||||||||
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
| |||||||
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca) q 8. współposiadasz zależny (np. dzierżawca, najemca) |
| |||||||
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek, budynków, lokali ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )
|
| |||||||
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )
|
| |||||||
|
8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**
|
| |||||||
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki, data urodzenia ( Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL ) **
|
| |||||||
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
| |||||||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
| ||||||||
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
| |||||
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
| |||||
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
| |||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
| ||||||||
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja na dany rok q 2. korekta deklaracji rocznej q 3. wygaśnięcie obowiązku podatkowego q 4.powstanie obowiązku podatkowego w trakcie roku q 5. zmiana miejsca zamieszkania lub siedziby
|
| |||||||
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) | ||||||||
|
|
Wyszczególnienie |
Podstawa opodatkowania |
Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu |
Kwota podatku w zł (należy zaokrąglić do pełnych zł) | ||||
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW (Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.) | ||||||||
|
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
21.
................... m2 |
22.
.................,....... |
23.
.................,....... | ||||
|
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
24.
.................... ha |
25.
.................,....... |
26.
.................,....... | ||||
|
|
3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego
|
27.
................... m2 |
28.
.................,....... |
29.
.................,....... | ||||
|
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) | ||||||||
|
|
1. mieszkalnych - ogółem |
30. ..................... m2 |
31. .................,....... |
32. .................,....... | ||||
|
|
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
33. ........................... m2
........................... m2
|
34. ........................,........
........................,........ |
35. ........................,........
........................,........ | ||||
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. | ||||||||
|
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
36.
........................... m2
........................... m2
........................... m2 |
37.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
38.
.................,.......
........................,........
........................,........ | ||||
|
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
39.
..................... m2
........................... m2
........................... m2 |
40.
.................,.......
........................,........
........................,......... |
41.
.................,.......
........................,........
........................,......... | ||||
|
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem,
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
42. ......................m2
........................... m2
........................... m2 |
43. .................,.......
........................,........
........................,........ |
44. .................,.......
........................,........
........................,........ | ||||
|
|
5. pozostałych ogółem, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
45. ..................... m2
........................... m2
........................... m2 |
46. .................,.......
........................,........
........................,........ |
47. .................,.......
........................,........
........................,........ | ||||
|
D.3 BUDOWLE | ||||||||
|
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
48. .................,....... |
49. .................... |
50. .................,....... | ||||
|
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU | ||||||||
|
|
Kwota podatku* Suma kwot z kol. D (należy zaokrąglić do pełnych zł) |
51. .................,....... | ||||||
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
| ||
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. | ||
|
52. Imię
|
53. Nazwisko |
|
54. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
55. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO | ||
|
56. Uwagi organu podatkowego
| |
|
57. Identyfikator przyjmującego formularz
|
58. Data i podpis przyjmującego formularz |
*) Pouczenie:
W przypadku niewpłacenia w obowiązujących terminach i ratach kwoty podatku z poz. 51 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968, ze zm.).
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 2 do Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006 r. |
IN – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich: 1) dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999).Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne; tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 121, poz. 844).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. | |||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI | |||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze Adres URZĄD GMINY W SŁAWOBORZU, ul.KOLEJOWA 8, 78-314 SŁAWOBORZE | ||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ | |||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE | |||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca) q 8. współposiadasz zależny (np. dzierżawca, najemca)
| ||
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek, budynków, lokali ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )
| ||
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| ||
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię
| ||
|
8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia ( Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL )
| ||
|
9. Numer PESEL/REGON
| ||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA | |||
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
|
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Numer domu / Numer lokalu |
|
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI | |||
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. informacja składana po raz pierwszy q 2. korekta uprzednio złożonej informacji (wykazu) |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) | |||||
|
|
|
|
| |
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW ( Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.) | |||||
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
20.
............................................................................ m2 | |||
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
21. ............................................................................ ha | |||
|
3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego |
22.
............................................................................ m2 | |||
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) | |||||
|
1. mieszkalnych - ogółem |
23. ............................................................................ m2
| |||
|
w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
24.
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 | |||
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. | |||||
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
25.
.............................................................................. m2
................................................................................................. m2
................................................................................................. m2 | |||
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
26.
............................................................................. m2
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 | |||
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
27. ............................................................................ m2
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 | |||
|
5. pozostałych ogółem, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
28. ............................................................................ m2
............................................................................................... m2
............................................................................................... m2
| |||
D.3 BUDOWLE | |||||
|
1. budowle (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
29. .........................................................................,....... | |||
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
| |||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. | |||||
|
30. Imię
|
31. Nazwisko | |||
|
32. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
33. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego | |||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO | |||||
|
34. Uwagi organu podatkowego
| ||||
|
35. Identyfikator przyjmującego formularz
|
36. Data i podpis przyjmującego formularz | |||
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006r. |
DR – 1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 136, poz. 969 i Nr191, poz.1412) Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej. Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów. | |||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI | |||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze Adres Urząd Gminy Sławoborze, ul. Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze | ||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić) * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną | |||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE | |||
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej | ||
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca) q 8. współposiadacz zależny (np. dzierżawca)
| ||
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości
| ||
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| ||
|
8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**
| ||
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki ,data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL)**
| ||
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
| ||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** | |||
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI | |||
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) | ||||||||
|
Klasy użytków wynikające |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m. kw |
Liczba hektarów przelicze-niowych |
Stawka fizycznego) |
Wymiar podatku rolnego | |||
Ogółem |
Nie podlegające przeliczeniu na ha przeliczeniowe |
Podlegające przeliczeniu | ||||||
|
Grunty orne |
|
|
|
|
|
| |
|
I |
|
|
|
|
|
| |
|
II |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIa |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIb |
|
|
|
|
|
| |
|
IVa |
|
|
|
|
|
| |
|
IVb |
|
|
|
|
|
| |
|
V |
|
|
|
|
|
| |
|
VI |
|
|
|
|
|
| |
|
VIz |
|
|
|
|
|
| |
|
Sady |
|
|
|
|
|
| |
|
I |
|
|
|
|
|
| |
|
II |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIa |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIb |
|
|
|
|
|
| |
|
IVa |
|
|
|
|
|
| |
|
IVb |
|
|
|
|
|
| |
|
V |
|
|
|
|
|
| |
|
VI |
|
|
|
|
|
| |
|
VIz |
|
|
|
|
|
| |
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
|
| |
|
I |
|
|
|
|
|
| |
|
II |
|
|
|
|
|
| |
|
III |
|
|
|
|
|
| |
|
IV |
|
|
|
|
|
| |
|
V |
|
|
|
|
|
| |
|
VI |
|
|
|
|
|
| |
|
VIz |
|
|
|
|
|
| |
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
|
| |
|
I |
|
|
|
|
|
| |
|
II |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIa |
|
|
|
|
|
| |
|
III |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIb |
|
|
|
|
|
| |
|
IVa |
|
|
|
|
|
| |
|
IV |
|
|
|
|
|
| |
|
IVb |
|
|
|
|
|
| |
|
V |
|
|
|
|
|
| |
|
VI |
|
|
|
|
|
| |
|
VIz |
|
|
|
|
|
| |
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
|
| |
|
a) zarybione łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
|
| |
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
|
| |
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
|
| |
|
Rowy |
|
|
|
|
|
| |
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
|
| |
|
I |
|
|
|
|
|
| |
|
II |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIa |
|
|
|
|
|
| |
|
III |
|
|
|
|
|
| |
|
IIIb |
|
|
|
|
|
| |
|
IVa |
|
|
|
|
|
| |
|
IV |
|
|
|
|
|
| |
|
V |
|
|
|
|
|
| |
|
VI |
|
|
|
|
|
| |
|
VIz |
|
|
|
|
|
| |
|
Razem ( bez zwolnień) |
|
|
|
|
|
| |
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. ULGI W PODATKU ROLNYM OD GRUNTÓW |
| |
|
1. z tytułu nabycia lub objęcia w zagospodarowanie gruntów |
|
|
2. inwestycyjne |
|
|
3. górskie |
|
|
4. inne |
|
|
Razem |
|
G. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
| |
|
Kwota podatku Różnica kwot z D–F (należy zaokrąglić do pełnych zł ) |
|
H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. | ||
|
21. Imię
|
22. Nazwisko |
|
23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok) i telefon
|
24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO | ||
|
23. Uwagi organu podatkowego
| |
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26.Data i podpis przyjmującego formularz |
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 4 do Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006r. |
IR – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (tekst jedn. Dz. U. z 2006r Nr 136, poz.969 i Nr 191, poz. 1412.) Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów. | |||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI | |||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze Adres Urząd Gminy w Sławoborzu, ul.Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze | ||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ | |||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE | |||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca) q 8. współposiadacz zależny (np. dzierżawca) | ||
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| ||
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| ||
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię
| ||
|
8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL)
| ||
|
9. Numer PESEL/REGON
| ||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA | |||
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
|
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Numer domu / Numer lokalu |
|
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI | |||
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta uprzednio złożonej informacji |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) |
| |||
|
Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw. |
|
|
|
||||
|
Grunty orne |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Sady |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
a) zarybione łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
Rowy |
|
|
|
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. | ||
|
20. Imię
|
21. Nazwisko |
|
22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok), telefon
|
23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO | ||
|
24. Uwagi organu podatkowego
| |
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26. Data i podpis przyjmującego formularz |
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................ |
Załącznik Nr 5 do Uchwały Rady Gminy w Sławoborzu Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006r. |
na |
2. Rok ........................... |
| |||||
Podstawa prawna: ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej.. Termin składania: Do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia lasu. | |||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI | |||||||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze Adres Urząd Gminy w Sławoborzu, ul.Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze | ||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)* - dotyczy składającego deklarację ni e będącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną | |||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE | |||||||
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej | ||||||
5. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q4. współposiadacz samoistny q5. użytkownik wieczysty q 5. współużytkownik wieczysty q 6. posiadacz zależny (np. dzierżawca) q 7. współposiadasz zależny (np. dzierżawca) | |||||||
6. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| |||||||
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| |||||||
8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**
| |||||||
9. Nazwa skrócona* /Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL) **
| |||||||
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
| |||||||
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** | |||||||
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat | ||||
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Nr domu/Nr lokalu | |||||
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta | |||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI | |||||||
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej | ||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.) | |||||||
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH | |||||||
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
Stawka podatku (0,220 m3 drewna x cena drewna) |
Podatek w zł (należy zaokrąglić rubr. 2 x rubr.3 | |||
1 |
2 |
3 |
4 | ||||
1. Lasy ochronne |
|
|
| ||||
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów przyrody i parków narodowych |
|
|
| ||||
3. Lasy pozostałe (nie wymienione w w. 1 i 2) |
|
|
| ||||
4. Razem (w. 1–3) |
|
|
| ||||
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię zwolnionego lasu oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
| ||||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
| ||||||
|
21. Imię
|
22. Nazwisko |
| ||||
|
23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
| ||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
| ||||||
|
25. Uwagi organu podatkowego
|
| |||||
|
26. Identyfikator przyjmującego formularz
|
27. Data i podpis przyjmującego formularz |
| ||||
Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
.......................................................................... |
Załącznik 6 do Uchwały Rady Gminy Nr III/9/2006 z dnia 13 grudnia 2006 r. |
IL-1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO
|
2. Rok ................................ |
| |||||
Podstawa prawna: ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, ze zm.). Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Sławoborze właściwy ze względu na miejsce położenia lasu. | |||||||
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI | |||||||
|
3. Wójt Gminy Sławoborze Adres Urząd Gminy w Sławoborzu, ul.Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze | ||||||
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ | |||||||
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE | |||||||
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca) q 8. współposiadacz zależny (np. dzierżawca) | ||||||
5. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| |||||||
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)
| |||||||
7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię
| |||||||
8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL )
| |||||||
9. Numer PESEL/REGON
| |||||||
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA | |||||||
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat | ||||
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Nr domu/Nr lokalu | |||||
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta | |||||
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI | |||||||
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. Informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta złożonej uprzednio informacji |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA | |||||
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH | |||||
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych (Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.) |
| ||
1 |
2 | ||||
1. Lasy ochronne |
| ||||
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów |
| ||||
3. Lasy pozostałe (nie wymienionew w. 1 i 2) |
| ||||
Razem (w. 1–3) |
| ||||
|
|
|
| ||
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH (podać powierzchnię lasu zwolnionego oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
| |||||
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. | |||||
|
20. Imię
|
21. Nazwisko | |||
|
22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok), telefon
|
23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego | |||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO | |||||
|
24. Uwagi organu podatkowego
| ||||
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26.Data i podpis przyjmującego formularz | |||